Tańsza karta pojazdu
Trybunał Konstytucyjny 17 stycznia 2006 r. uznał, że opłata 500 zł za wydanie karty pojazdujest zbyt wysoka. 28 marca Minister
Trybunał Konstytucyjny 17 stycznia 2006 r. uznał, że opłata 500 zł za wydanie karty pojazdujest zbyt wysoka. 28 marca Minister
18 kwietnia br. oficjalnie zostało otwarte w Polsce Europejskie Centrum Konsumenckie. Jego głównym zadaniem jest informowanie o prawach konsumentów w
Ponad 67% Irlandczyków w specjalnym referendum opowiedziało się za Traktatem z Lizbony. Zdaniem przedstawicieli Unii Europejskiej przyczyni się to szybkiego zakończenia procesu ratyfikacyjnego w 27 krajach Wspólnoty.
Europejskie Centrum Konsumenckie serdecznie zaprasza na wykład otwarty z cyklu „Prawa Konsumenta w Unii Europejskiej” pod tytułem: „Nieuczciwe praktyki rynkowe
Europejskie Centrum Konsumenckie serdecznie zaprasza na wykład otwarty z cyklu „Prawa Konsumenta w Unii Europejskiej” Dyrektywa usługowa a sprawa konsumencka
Komisja Europejska stratuje z ogólnoeuropejską kampanią informacyjną w 23 językach, dzięki której pasażerowie podróżujący samolotem lub koleją będą mieć łatwiejszy dostęp do informacji o przysługujących im prawach.
Na czym polega współpraca sieciowa? Gdzie szukać pomocy w przypadku: reklamacji towaru kupionego w UE, problemów z ubezpieczeniem zdrowotnym za granicą, nieuczciwych praktyk zagranicznego banku, znalezienia pracy w krajach UE? Do kogo zgłosić skargę na urzędnika z innego kraju UE lub opieszałość procedur? Kto pomoże małemu przedsiębiorcy, chcącemu rozszerzyć działalność poza rynek krajowy?
Europejskie Centrum Konsumenckie serdecznie zaprasza 16 lutego 2011 r. (środa) o godz. 12.00 na wykład otwarty z cyklu „Prawa Konsumenta
ECK Polska we współpracy z ECK Włochy przygotowało zestaw przydatnych wskazówek dla osób wyjeżdzających na uroczystości beatyfikacyjne Jana Pawła II do Rzymu.
Jakie prawa ma pasażer, gdy lot będzie opóźniony a przewoźnik zagubi bagaż? Kiedy linie lotnicze wypłacą odszkodowanie za odwołany lot? Na te i wiele innych pytań odpowiadają dziś eksperci z Europejskich Centrów Konsumenckich w ramach wspólnej akcji „Dzień Pasażera”, która odbywa się jednocześnie na 27 lotniskach w 23 krajach Europy. Akcja trwa także w Polsce – pasażerowie mogą uzyskać bezpłatne porady na warszawskim Lotnisku Chopina i w porcie lotniczym Kraków-Balice.
Nawet w sytuacji siły wyższej prawa pasażera muszą być respektowane – nie ulegają wyłączeniu. Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina, że linie lotnicze mają obowiązek zapewnienia opieki swoim klientom, czyli m.in. bezpłatnych posiłków, napojów a w niektórych przypadkach – zakwaterowania w hotelu.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.