Nie z cukru, a się rozpłynął

europejskie centrum konsumenckie

Pan Piotr podróżował niemiecką linią lotniczą z Gdańska do Hamburga.

Po wylądowaniu okazało się, że jego bagaż zaginął. Mężczyzna nie miał dostępu do rzeczy osobistych oraz przedmiotów niezbędnych do pracy cukiernika – były to m.in. rękawy do dekoracji ciast i szpryce do kremu ptysiowego, które również przewoził w walizce. Ich wartość oszacował
na ok. 7.000 zł!

Konsument zgłosił brak bagażu na lotnisku, gdzie otrzymał raport PIR. Następnie wysłał pisemną reklamację przewoźnikowi. Kontakt z firmą nie przynosił żadnego rezultatu – bagaż się nie odnalazł, a przewoźnik milczał.

Pan Piotr zgłosił się do ECK Polska z prośbą o pomoc w tej sprawie.

We współpracy z ECK Niemcy udało się nawiązać kontakt z linią lotniczą, która odpowiadała za zagubiony, bardzo ważny dla konsumenta bagaż.

Dzięki interwencji ECC-Net pan Piotr otrzymał odszkodowanie w wysokości ponad 7.000 zł.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.