Jak napisać reklamację do wypożyczalni samochodów?

Wzory reklamacji

W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym wynajmowałeś/aś samochód>, wynajmowałem samochód z Państwa wypożyczalni <nazwa wypożyczalni> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.

Opis sytuacji i uzasadnienie

Świadczone przez Państwa usługi nie spełniły moich oczekiwań, ponieważ <opisz, dlaczego nie jesteś zadowolony z usług wypożyczalni, np.: wydany samochód był gorszej klasy lub zastała pobrana dodatkowa opłata za ubezpieczenie, której nie było w ofercie>.

Żądanie i termin rozpatrzenia

Domagam się <określ swoje żądania, np. zwrot różnicy pomiędzy wynajmem auta wyższej klasy od samochodu otrzymanego lub zwrot za dodatkowe ubezpieczenie>. Proszę o ustosunkowanie się do tej reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.

Z poważaniem
<imię i nazwisko>

Załączniki:

  • kopia umowy
  • potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
  • zdjęcia otrzymanego samochodu

W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym wynajmowałeś/aś samochód>, wynajmowałem samochód z Państwa wypożyczalni <nazwa wypożyczalni> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.

Opis sytuacji i uzasadnienie

W czasie korzystania z auta nie spowodowałem żadnej szkody, jednak z mojej karty została pobrana opłata za naprawę auta. Do reklamacji załączam zdjęcia usterek auta, wykonane przed jego odebraniem.

Żądanie i termin rozpatrzenia

Domagam się zwrotu niesłusznie pobranej z mojego konta płatności. Proszę o ustosunkowanie się do tej reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.

Z poważaniem
<imię i nazwisko>

Załączniki: 

  • kopia umowy
  • potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
  • zdjęcia uszkodzeń samochodu wykonane przed odebraniem auta
Skip to content