Jak napisać reklamację do wypożyczalni samochodów?
Wzory reklamacji
W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym wynajmowałeś/aś samochód>, wynajmowałem samochód z Państwa wypożyczalni <nazwa wypożyczalni> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.
Opis sytuacji i uzasadnienie
Świadczone przez Państwa usługi nie spełniły moich oczekiwań, ponieważ <opisz, dlaczego nie jesteś zadowolony z usług wypożyczalni, np.: wydany samochód był gorszej klasy lub zastała pobrana dodatkowa opłata za ubezpieczenie, której nie było w ofercie>.
Żądanie i termin rozpatrzenia
Domagam się <określ swoje żądania, np. zwrot różnicy pomiędzy wynajmem auta wyższej klasy od samochodu otrzymanego lub zwrot za dodatkowe ubezpieczenie>. Proszę o ustosunkowanie się do tej reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.
Z poważaniem
<imię i nazwisko>
Załączniki:
- kopia umowy
- potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
- zdjęcia otrzymanego samochodu
W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym wynajmowałeś/aś samochód>, wynajmowałem samochód z Państwa wypożyczalni <nazwa wypożyczalni> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.
Opis sytuacji i uzasadnienie
W czasie korzystania z auta nie spowodowałem żadnej szkody, jednak z mojej karty została pobrana opłata za naprawę auta. Do reklamacji załączam zdjęcia usterek auta, wykonane przed jego odebraniem.
Żądanie i termin rozpatrzenia
Domagam się zwrotu niesłusznie pobranej z mojego konta płatności. Proszę o ustosunkowanie się do tej reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.
Z poważaniem
<imię i nazwisko>
Załączniki:
- kopia umowy
- potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
- zdjęcia uszkodzeń samochodu wykonane przed odebraniem auta