Uszkodzony dziecięcy bagaż

europejskie centrum konsumenckie

Konsument podróżował z rodziną do Grecji. Zabrali ze sobą wózek, który podczas transportu uległ uszkodzeniu. Przedmiot miał zniszczone koło, nie działał mechanizm rozkładania wózka. Pan Tomasz zgłosił to zdarzenie na lotnisku i pobrał potrzebny raport. Po powrocie do domu konsument otrzymał informację z serwisu, że naprawa nie jest opłacalna, bo jej koszt jest równy cenie nowego wózka. Greckie linie lotnicze przyjęły zgłoszenie konsumenta, jednak nie chciały wypłacić odszkodowania na podstawie wyceny 1575zł. Dzięki pomocy ECK Polska i ECK Grecja udało się porozumieć z przewoźnikiem. Pan Tomasz dostał rekompensatę 1575zł.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.