Pechowa sofa

Austriacka konsumentka dokonała zakupu sofy na stronie polskiej firmy meblowej. Zapłaciła ponad 2 tys. euro. Kanapa do niej nie dotarła w deklarowanym czasie. Kilkakrotnie się o nią upominała, w końcu złożyła formularz odstąpienia od umowy. Przedsiębiorca w sprawie zwrotu pieniędzy polecił skontaktować się z dostawcą usług płatniczych.

Konsumentka trafiła po pomoc do ECK Austria, które przekazało sprawę do polskiego centrum. ECK Polska doprowadziło do wyjaśnienia sytuacji. Polska firma stwierdziła błąd systemowy, w wyniku którego zamówienie klientki nie zostało przekazane do realizacji. Spółka uznała roszczenie klientki i dokonała zwrotu środków.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.