Pechowa sofa

Austriacka konsumentka dokonała zakupu sofy na stronie polskiej firmy meblowej. Zapłaciła ponad 2 tys. euro. Kanapa do niej nie dotarła w deklarowanym czasie. Kilkakrotnie się o nią upominała, w końcu złożyła formularz odstąpienia od umowy. Przedsiębiorca w sprawie zwrotu pieniędzy polecił skontaktować się z dostawcą usług płatniczych.

Konsumentka trafiła po pomoc do ECK Austria, które przekazało sprawę do polskiego centrum. ECK Polska doprowadziło do wyjaśnienia sytuacji. Polska firma stwierdziła błąd systemowy, w wyniku którego zamówienie klientki nie zostało przekazane do realizacji. Spółka uznała roszczenie klientki i dokonała zwrotu środków.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.