Kara za niedoładowane auto

Polska para będąc na wakacjach we Włoszech wypożyczyła samochód elektryczny. Auto odebrali z parkingu na lotnisku naładowane do 100%. W dniu zwrotu samochodu został naładowany przez nich do pełna na ładowarce, która znajdowała się najbliżej wypożyczalni. Od punktu ładowania do miejsca oddania samochodu było jednak kilka kilometrów. Ostatecznie samochód zwrócili z baterią naładowaną na 94%. Osoba przyjmująca zwrot auta nie miała żadnych zastrzeżeń. 

Po wakacjach małżeństwo otrzymało fakturę, na której zostało doliczone 35 euro jako „refuelling service”. Konsumenci Zwrócili się po pomoc do ECK Polska. ECK Włochy skontaktował się z wypożyczalnią. Po dostarczeniu dodatkowych informacji przedsiębiorcy – należało m.in. wykazać, że wybrany punkt ładowania był najbliższym możliwym miejscem –  żądanie dodatkowej płatności zostało anulowane.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.