Zhakowany e-portfel

Konto polskiej konsumentki na popularnym serwisie służącym do zakwaterowania online zostało zhakowane. Kwota, którą posiadała w swoim „portfelu” w sposób nieautoryzowany przez nią została wydana na lot do Azji. Podane przy rezerwacji numery telefonów nie należały do niej. 

Konsumentka przez wiele miesięcy walczyła bezskutecznie z przedsiębiorcą o zwrot pieniędzy. Otrzymała jedynie informacje, że sprawa trafiła do działu cybersecurity. Później firma przestała już odpowiadać na jej maile.

Sprawa została przekazana przez ECK Polska do ECK Niderlandy. Po kontakcie ECK Niderlandy z przedsiębiorcą, konsumentka otrzymała pełny zwrot środków.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.