POMOC KONSUMENCKA W SPRAWACH OGÓLNYCH

Infolinia konsumencka


801 440 220 lub 222 66 76 76
(pon.-pt. w godz. 10.00 - 18.00)

Rzecznicy konsumentów


Znajdź rzecznika w swoim mieście lub powiecie.

Inspekcja Handlowa


Znajdź Inspekcję Handlową w swoim województwie.

POMOC SPECJALISTYCZNA

Podróże lotnicze


Rzecznik Praw Pasażera
22 269 26 00
www.ulc.gov.pl
pasazerlotniczy@ulc.gov.pl

Podróże kolejowe


Rzecznik Praw Pasażera Kolei
801 044 080, 22 460 40 80
www.pasazer.gov.pl
rzecznik@pasazer.gov.pl

Telekomunikacja


Centrum Informacyjne przy UKE
22 33 04 000
www.cik.uke.gov.pl
Link: formularz kontaktowy

Ubezpieczenia i finanse


Rzecznik Finansowy
22 333 73 26, 22 333 73 27
www.rf.gov.pl
porady@rf.gov.pl

Energia i paliwa


Punkt Informacyjny dla Odbiorców Energii i Paliw Gazowych
22 244 26 36
www.ure.gov.pl
drr@ure.gov.pl

Polubowne rozwiązywanie sporów


Jeżeli konsument zareklamował towar lub usługę, a przedsiębiorca reklamacji nie uznał można skorzystać z polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich.
polubowne.uokik.gov.pl

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.