W ostatnim czasie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego, działającego przy UOKiK wpłynęło prawie 50 skarg na niemiecką firmę.

Jak wygląda proces zawarcia umowy (relacja konsumenta):

Firma oferuje darmową konsultację w gabinecie, po której konsument otrzymuje mailem plan leczenia. W bardzo krótkim czasie dzwoni konsultant. Nakłania on do akceptacji umowy podczas rozmowy telefonicznej.

W jednej ze zgłoszonych skarg konsument otrzymał i zaakceptował umowę podczas rozmowy z konsultantem – nie miał możliwości się z nią zapoznać.

Najczęściej zgłaszane problemy

Porady Europejskiego Centrum Konsumenckiego

Bezpłatna pomoc dla konsumentów

Nie udało Ci się rozwiązać sporu za pomocą reklamacji? W sprawach krajowych pomoc otrzymasz:

W sytuacji sporu z firmą z innego kraju EU, Norwegii, Islandii lub Wielkiej Brytanii – zgłoś się po poradę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego, które działa przy UOKiK.

Pobierz komunikat prasowy

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.