Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Pracownik sprzedawcy poinformował konsumenta, że firma kurierska zagubiła paczkę z telefonem i wciąż jej poszukuje. Po czym przedsiębiorca przestał odpowiadać na e-maile i telefony swojego klienta. Zrezygnowany konsument złożył skargę do ECK Polska. Dzięki interwencji ECC-Net konsument otrzymał zwrot swoich pieniędzy – 475 euro.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Pracownik sprzedawcy poinformował konsumenta, że firma kurierska zagubiła paczkę z telefonem i wciąż jej poszukuje. Po czym przedsiębiorca przestał odpowiadać na e-maile i telefony swojego klienta. Zrezygnowany konsument złożył skargę do ECK Polska. Dzięki interwencji ECC-Net konsument otrzymał zwrot swoich pieniędzy – 475 euro.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.