Pracownik sprzedawcy poinformował konsumenta, że firma kurierska zagubiła paczkę z telefonem i wciąż jej poszukuje. Po czym przedsiębiorca przestał odpowiadać na e-maile i telefony swojego klienta. Zrezygnowany konsument złożył skargę do ECK Polska. Dzięki interwencji ECC-Net konsument otrzymał zwrot swoich pieniędzy – 475 euro.

Pracownik sprzedawcy poinformował konsumenta, że firma kurierska zagubiła paczkę z telefonem i wciąż jej poszukuje. Po czym przedsiębiorca przestał odpowiadać na e-maile i telefony swojego klienta. Zrezygnowany konsument złożył skargę do ECK Polska. Dzięki interwencji ECC-Net konsument otrzymał zwrot swoich pieniędzy – 475 euro.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.