Co sądzi europejski konsument na temat jakości usług turystycznych? W udzieleniu odpowiedzi na to pytanie mają pomóc konsultacje społeczne. Jednocześnie przeprowadzane są także otwarte konsultacje w sprawie europejskiego znaku jakości w turystyce dla potrzeb inicjatywy w sprawie systemów jakości.

konsultacje społeczne turystyka

Chcesz zabrać głos w sprawie jakości usług turystycznych?

Zobacz kwestionariusz (dostępny jest w językach: angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim i portugalskim).

Konsultacje te dotyczą wyłącznie konsumentów. Do udziału w nich udziału zaproszone są wszystkie osoby fizyczne.

Odpowiedzi przesłane przez podmioty prawne (np. organizacje konsumenckie) nie będą brane pod uwagę. Podmioty prawne/organizacje mogą wziąć udział w otwartych konsultacjach poświęconych temu samemu zagadnieniu.
http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/tourism/public-consultation-etq/index_en.htm

Podsumowanie otrzymanych odpowiedzi zostanie opublikowane na stronach internetowych Komisji Europejskiej.

Respondenci, którzy nie życzą sobie, aby ich nazwisko zostało umieszczone na stronie internetowej, powinni w sposób wyraźny i jednoznaczny zaznaczyć to w swojej odpowiedzi. W takim przypadku w podsumowaniu odpowiedzi nie pojawią się odniesienia do ich tożsamości.

Więcej informacji: Komisja Europejska – Przedsiębiorstwa i Przemysł

Co sądzi europejski konsument na temat jakości usług turystycznych? W udzieleniu odpowiedzi na to pytanie mają pomóc konsultacje społeczne. Jednocześnie przeprowadzane są także otwarte konsultacje w sprawie europejskiego znaku jakości w turystyce dla potrzeb inicjatywy w sprawie systemów jakości.

konsultacje społeczne turystyka

Chcesz zabrać głos w sprawie jakości usług turystycznych?

Zobacz kwestionariusz (dostępny jest w językach: angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim i portugalskim).

Konsultacje te dotyczą wyłącznie konsumentów. Do udziału w nich udziału zaproszone są wszystkie osoby fizyczne.

Odpowiedzi przesłane przez podmioty prawne (np. organizacje konsumenckie) nie będą brane pod uwagę. Podmioty prawne/organizacje mogą wziąć udział w otwartych konsultacjach poświęconych temu samemu zagadnieniu.
http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/tourism/public-consultation-etq/index_en.htm

Podsumowanie otrzymanych odpowiedzi zostanie opublikowane na stronach internetowych Komisji Europejskiej.

Respondenci, którzy nie życzą sobie, aby ich nazwisko zostało umieszczone na stronie internetowej, powinni w sposób wyraźny i jednoznaczny zaznaczyć to w swojej odpowiedzi. W takim przypadku w podsumowaniu odpowiedzi nie pojawią się odniesienia do ich tożsamości.

Więcej informacji: Komisja Europejska – Przedsiębiorstwa i Przemysł

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.