Jak informuje Komisja Europejska, 5. największych wypożyczalni samochodowych w Europie poprawiło swoje praktyki dotyczące obsługi klientów. Impulsem do podjęcia działań KE był znaczący wzrost ilości skarg odnotowanych przez Europejskie Centra Konsumenckie (ECC-Net) w ciągu ostatnich dwóch lat.

W 2014 r. na skutek licznych skarg trafiających do ECC-Net, KE nawiązała dialog
z nawiększymi firmami wypożyczającymi samochody (Avis, Europcar, Enterprise, Hertz, Sixt). Za cel przyjeto poprawę praktyk handlowych, warunków umownych oraz polityki firm. Ich wdrażanie zostało zakończone w 2016 r.

Zmiany dotyczą wprowadzenia czytelnych dla konsumenów warunków wynajmu, w zakresie:

Więcej informacji: komunikat prasowy KE

 

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.