Wakacje na własną rękę? Wielu konsumentów woli zorganizować urlop samodzielnie rezerwując lot, nocleg, czy samochód.
Pod tym względem tegoroczne wakacje na pewno nie należą do najłatwiejszych. Odwołane i opóźnione loty, problemy z opóźnionym bagażem, to tylko niektóre przeszkody, jakie muszą pokonać konsumenci w drodze na długo wyczekiwany urlop.
Europejskie Centrum Konsumenckie, działające przy UOKiK wskaże, jak sobie radzić w chwili, gdy linia lotnicza, hotel lub wypożyczalnia zawiodą. Podczas webinarium podpowiemy m.in.:
- gdzie szukać pomocy, gdy przedsiębiorca odrzuci reklamacje
- jakie mamy prawa,
- jak dokumentować szkody, aby otrzymać zwrot.
Weź udział w webinarze: Konsument w drodze na zagraniczne wakacje!
Gość: Wojciech Szczerba, Koordynator Zespołu Prawników w Europejskim Centrum Konsumenckim
Moderator: Agnieszka Kopacz-Domańska
Kiedy: 21 lipca 2022 r. (czwartek) o godz. 13.00
Link do transmisji: https://www.infoliniakonsumencka.pl/live/
Aby wziąć udział, wpisz swoje imię oraz adres e-mail.
Zapraszamy do oglądania i zadawania pytań.