Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

After about six months of exchanging e-mails with the carrier, the airline pledged to pay compensation. Sadly, it was only a declaration, after which there was no refund. Only after the intervention of the European Consumer Centre in Poland (part of the ECC-Net), the carrier has revised its position and paid the promised previously compensation.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.