W czerwcu 2013 r. konsument złożył reklamację z żądaniem zwrotu różnicy w cenie biletów. Do września nie otrzymał jednak żadnej odpowiedzi, mimo iż wysyłane były przypomnienia. Linia lotnicza nie zwróciła też pieniędzy. Konsument skontaktował się z ECK Polska. Po przekazaniu sprawy do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Irlandii i nawiązaniu kontaktu z przewoźnikiem, przedsiębiorca dokonał zwrotu różnicy w cenie biletów.

W czerwcu 2013 r. konsument złożył reklamację z żądaniem zwrotu różnicy w cenie biletów. Do września nie otrzymał jednak żadnej odpowiedzi, mimo iż wysyłane były przypomnienia. Linia lotnicza nie zwróciła też pieniędzy. Konsument skontaktował się z ECK Polska. Po przekazaniu sprawy do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Irlandii i nawiązaniu kontaktu z przewoźnikiem, przedsiębiorca dokonał zwrotu różnicy w cenie biletów.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.