Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

W czerwcu 2013 r. konsument złożył reklamację z żądaniem zwrotu różnicy w cenie biletów. Do września nie otrzymał jednak żadnej odpowiedzi, mimo iż wysyłane były przypomnienia. Linia lotnicza nie zwróciła też pieniędzy. Konsument skontaktował się z ECK Polska. Po przekazaniu sprawy do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Irlandii i nawiązaniu kontaktu z przewoźnikiem, przedsiębiorca dokonał zwrotu różnicy w cenie biletów.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

W czerwcu 2013 r. konsument złożył reklamację z żądaniem zwrotu różnicy w cenie biletów. Do września nie otrzymał jednak żadnej odpowiedzi, mimo iż wysyłane były przypomnienia. Linia lotnicza nie zwróciła też pieniędzy. Konsument skontaktował się z ECK Polska. Po przekazaniu sprawy do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Irlandii i nawiązaniu kontaktu z przewoźnikiem, przedsiębiorca dokonał zwrotu różnicy w cenie biletów.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.