Z systemu śledzenia wysyłek wynikało, że towar przekazano kurierowi dopiero czwartego dnia od daty zakupu. Niedostarczenie przesyłki na czas spowodowało, że zamówiony strój nie był już konsumentce potrzebny. Zdecydowała się więc na odstąpienie od umowy, prosząc o niezwłoczny zwrot pieniędzy. Kierowała e-maile do firmy, ale wracały do niej tylko szablonowe odpowiedzi generowane przez system elektroniczny. Konsumentka nie otrzymała ani towaru, ani pieniędzy.

W tej sytuacji zgłosiła się do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce. Sprawa została przekazana do centrum we Francji, które skontaktowało się z przedsiębiorcą. Po tej interwencji sprzedawca zobowiązał się do zwrotu kosztów. Nie chciał wypłacić jednak pełnej należności. Konsumentka poprosiła ponownie ECK Polska o pomoc. Kolejny kontakt centrum z przedsiębiorcą doprowadził do wyegzekwowania pełnej kwoty.

Konsumentka żałowała, że przed decyzją o zakupie nie przeczytała negatywnych opinii o sprzedawcy w Internecie. W sieci znajdowało się wiele wypowiedzi osób, które  zostały oszukane przez francuską firmę.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.