Disappointed consumer sent a complaint to the ECC-Net. Thanks to the intervention of ECC Czech Republic and ECC Poland the seller sent a courier to the consumer and reimbursed the cost. There were many other customers in a similar situation. The seller explained situation, saying, ” I did not expect so huge interest…it was like storm of customers”.

A Polish seller was trying to expend his business so created Czech version of his online store. A Czech consumer purchased from him few dresses. Unfortunately they did not meet her expedition. Therefore, she decided to withdrew from the contract and send them back. But the dresses have returned to her. The Consumer tried to contact the online shop but then it turned out that its website was suspended.

Disappointed consumer sent a complaint to the ECC-Net. Thanks to the intervention of ECC Czech Republic and ECC Poland the seller sent a courier to the consumer and reimbursed the cost. There were many other customers in a similar situation. The seller explained situation, saying, ” I did not expect so huge interest…it was like storm of customers”.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.