Niestety odkrył na nich wady, więc odmówił przyjęcia towaru. Konsument poprosił o wymianę sofy na nową, wolną od wad. Sprzedawca nie dysponował już takim towarem, wobec tego zaproponował zniżkę w wysokości 5%. Konsument stwierdził, że w tej sytuacji chce rozwiązania umowy. Przedsiębiorca się nie zgodził i nie reagował na kolejne telefony oraz maile. Konsument zwrócił się po pomoc do ECC-Net. Po interwencji ECK Polska, sprzedawca przystał na rozwiązanie umowy, odebrał od konsumenta wadliwą kanapę i zwrócił mu wszystkie pieniądze.

Niestety odkrył na nich wady, więc odmówił przyjęcia towaru. Konsument poprosił o wymianę sofy na nową, wolną od wad. Sprzedawca nie dysponował już takim towarem, wobec tego zaproponował zniżkę w wysokości 5%. Konsument stwierdził, że w tej sytuacji chce rozwiązania umowy. Przedsiębiorca się nie zgodził i nie reagował na kolejne telefony oraz maile. Konsument zwrócił się po pomoc do ECC-Net. Po interwencji ECK Polska, sprzedawca przystał na rozwiązanie umowy, odebrał od konsumenta wadliwą kanapę i zwrócił mu wszystkie pieniądze.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.