Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Konsument zwrócił się o pomoc do ECK Polska. Na skutek podjętych działań sprzedawca ponownie skontaktował się z konsumentem. Początkowo konsument otrzymał propozycję obniżenia ceny o 75 złotych, na którą nie przystał. Po godzinie otrzymał kolejną wiadomość ze strony sprzedawcy. Tym razem przedsiębiorca przystał na zwrot pełnej kwoty. Spór został rozwiązany w sposób polubowny w przeciągu tygodnia.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Konsument zwrócił się o pomoc do ECK Polska. Na skutek podjętych działań sprzedawca ponownie skontaktował się z konsumentem. Początkowo konsument otrzymał propozycję obniżenia ceny o 75 złotych, na którą nie przystał. Po godzinie otrzymał kolejną wiadomość ze strony sprzedawcy. Tym razem przedsiębiorca przystał na zwrot pełnej kwoty. Spór został rozwiązany w sposób polubowny w przeciągu tygodnia.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.