Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Europejskie Centrum Konsumenckie podsumowało akcję „Mądry konsument po wakacjach”,  której celem było przesunięcie dyżurów dla wizyt osobistych we wtorki i czwartki w godz. od 14:00 do 18:00 od września 2016 r.

Dwumiesięczny okres próbny oraz komunikaty promujące akcję zaowocowały wzrostem wizyt konsumentów, chcących otrzymać poradę osobiście.

W stosunku do września oraz października ECK w listopadzie i grudniu  odnotowało ponad 3-krotny wzrost liczby osób, kóre zgłosiły się po poradę w czasie przesuniętego dużyru. Konsumenci najcześciej skarżyli się na problemy dotyczące odzieży i obuwia oraz podróży.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, godziny dyżurów nie uległy zmianie. Wszystkie osoby chcące zasięgnąć opinii prawnika ECK, mogą skorzystać z porad w pon., śr., pt. w godz. od 10:00 do 14:00 oraz we wtorki i czwartki w godz. od 14:00 do 18:00 przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.