Wakacje konsumentki zostały więc skrócone. Po powrocie zażądała ona wypłaty odszkodowania w wysokości 1200 euro z tytułu odwołania lotu. Przewoźnik odmówił, wskazując iż żądanie jest niezasadne, gdyż konsumentka pomimo odwołanego lotu przybyła do kraju nawet przed czasem. Po interwencji ECK Polska i ECK Francja przewoźnik zmienił swoje stanowisko w sprawie, a pasażerka otrzymała odszkodowanie w pełnej kwocie.

Wakacje konsumentki zostały więc skrócone. Po powrocie zażądała ona wypłaty odszkodowania w wysokości 1200 euro z tytułu odwołania lotu. Przewoźnik odmówił, wskazując iż żądanie jest niezasadne, gdyż konsumentka pomimo odwołanego lotu przybyła do kraju nawet przed czasem. Po interwencji ECK Polska i ECK Francja przewoźnik zmienił swoje stanowisko w sprawie, a pasażerka otrzymała odszkodowanie w pełnej kwocie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.