Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Błąd w rozliczeniu transakcji? Problem z nieuczciwym sprzedawcą? W takich sytuacjach możemy skorzystać z „chargeback”. Czy Tobie się to zdarzyło? Podziel się swoim doświadczeniem odpowiadając na 3 zamknięte pytania:

https://konsument.gov.pl/ankiety/index.php/152821/lang-pl

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.