Cykl porad na Euro 2016 – cz.3 Prawa pasażerów lotniczych podróżujących do Francji
Prawa pasażerów lotniczych Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i zestaw gadżetów,
Prawa pasażerów lotniczych Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i zestaw gadżetów,
Komisja Europejska realizuje program szkoleń oraz współpracy instytucji konsumenckich – Consumer Champion. W celu zapewnienia jak najlepszej jakość usług uczestniczy w nim ECK Polska. Program ma na celu wymianę doświadczeń osób zajmujących się tematyką konsumencką, a także zwiększenie kompetencji organizacji konsumenckich poprzez edukowanie specjalistów.
Poland’s consumer protection Authority and the European Consumer Centres Network offer advice to shoppers for one of the year’s biggest shopping days
Fiński konsument kupił od polskiego sprzedawcy suplementy diety. Produkt był objęty gwarancją jakości, co oznaczało, że w przypadku braku efektów, konsument mógł zwrócić towar i otrzymać pełny zwrot kosztów. Z uwagi na brak obiecanych efektów, kupujący odesłał towar zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Niestety nie otrzymał obiecanego zwrotu.
Polska konsumentka spędzała urlop w hiszpańskim hotelu na Teneryfie. Podczas jej nieobecności ktoś wdarł się do jej zamkniętego pokoju i ukradł laptop o wartości 3000 PLN oraz aparat o wartości 1500 PLN. Konsumentka o zdarzeniu niezwłocznie poinformowała kierownika hotelu, który po incydencie zawiadomił policję.
Polska konsumentka po zakupie tkanin w sklepie internetowym zdecydowała się na ich zwrot. Właściciel sklepu jednak się nie zgodził na odstąpienie od umowy, uzasadniając swoją decyzję przepisami prawa litewskiego. Co prawda sklep był prowadzony w języku polskim, posługiwał się polską domeną internetową, ale przedsiębiorca miał siedzibę na terenie Litwy. W swoim regulaminie wskazywał, że według przepisów prawa Republiki Litewskiej tkaniny należą do grupy towarów niepodlegających zwrotowi ani wymianie.
Turystka z Norwegii podczas pobytu w Polsce, zdecydowała się na terapię keratynową włosów w jednym z renomowanych, warszawskich salonów fryzjerskich. Dodatkowo otrzymała od fryzjerów rekomendację kupna specjalnej odżywki i szamponu. Po zabiegu jej włosy wyglądały jednak na przetłuszczone nawet od razu po umyciu.
Jak zachować krytyczne podejście do na pozór „idealnych ofert”, przedstawianych jako „nie do odrzucenia” i wiedzieć, jakie są nasze słabości! Zestawienie ECK Polska.
Polska konsumentka miała wykupiony lot z Krakowa do Bristolu irlandzkimi liniami lotniczymi. Kilka dni przed wylotem zachorowała na zakaźna chorobę, która uniemożliwiła jej skorzystanie z przewozu.
Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) serdecznie zaprasza 30 listopada 2017 r. (czwartek) o godz. 17.30 na wykład internetowy dla konsumentów!
1 listopada rozpoczęło się postępowanie upadłościowe linii lotniczej Air Berlin.
Polski konsument zakupił na stronie internetowej prywatnych, czeskich kolei bilety na pociąg z Ostrawy do Pragi i z powrotem. Przedsiębiorca oferował komfortowy przejazd z wieloma udogodnieniami.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.