List of all articles

Błędy na torach

Polski konsument zakupił na stronie internetowej prywatnych, czeskich kolei bilety na pociąg z Ostrawy do Pragi i z powrotem. Przedsiębiorca oferował komfortowy przejazd z wieloma udogodnieniami.

Read more »

„Niezapomniane” reklamacje

Jak wynika z danych Europejskiego Centrum Konsumenckiego w okresie od czerwca do września 2017 r., do ECK Polska wpłynęło o 15 % więcej skarg na usługi wakacyjne niż w roku ubiegłym.

Read more »

Ryanair odwołuje loty

Dziesiątki odwołanych lotów dziennie przez kolejne 6 tygodni. Co w tej sytuacji przysługuje pasażerom, przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie.

Read more »

Litewski sklep po polsku

Polska konsumentka po zakupie tkanin w sklepie internetowym zdecydowała się na ich zwrot. Właściciel sklepu jednak się nie zgodził na odstąpienie od umowy, uzasadniając swoją decyzję przepisami prawa litewskiego.

Read more »

Wynajem z kolizją

Konsumentka z Polski spędzała urlop w Hiszpanii. Przed wyjazdem wynajęła samochód przez stronę brytyjskiego pośrednika z dodatkowym ubezpieczeniem typu „pełna ochrona”.

Read more »

Co z pasażerami Air Berlin?

Niemiecki przewoźnik Air Berlin zgłosił wniosek o upadłość. Sieć ECC-Net informuje, czego mogą spodziewać się pasażerowie, którzy zaplanowali podróż tymi liniami lotniczymi.

Read more »
Skip to content