Cykl porad na Euro 2016 – cz.2 Zasady uczestnictwa w meczach Euro 2016
Uczestnictwo w meczach Euro 2016 Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i
Uczestnictwo w meczach Euro 2016 Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i
Czas wakacji, wyjazdów oraz letnich zakupów dobiega końca. Niektórzy z nas nie będą mogli jednak o nich szybko zapomnieć, a wszystko to przez zaniedbania przedsiębiorców. Jeżeli bagaż zaginął, lot się opóźnił, a zakupione obuwie nie przetrwało próby, Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina, aby nie zapominać o reklamacji!
Europejskie Centrum Konsumenckie zaprasza na wykład prowadzony przez ECK w Europe Direct Warszawa pt.: „Zrób sobie prezent na święta – poznaj prawa konsumenta”. Spotkanie odbędzie się 8 grudnia (czwartek) o godz. 16.00.
Śnieg i mróz zdecydowanie sprzyjają zagranicznym wyjazdom. Duże znaczenie podczas zimowych podróży ma rosnąca popularność skoków narciarskich oraz zbliżające się Mistrzostwa Świata w Lahti. Liczne sukcesy polskiej reprezentacji wpływają na wzrost zainteresowania turystyką sportową. Z jakimi problemami może się zderzyć kibic konsument oraz jak reklamować ferie zimowe, przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK).
Przed nami trwające trzy miesiące wielkie święto muzyki. Już niebawem Europę zaleje wakacyjna fala festiwali. Zawyżona cena biletu, brak jego dostawy, niezgodność z umową – oto niektóre z problemów, na jakie skarżą się konsumenci do Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
A Polish consumer spent her holidays in Spain. Before leaving Poland she had rented a car through the website of the British broker. The consumer also decided to purchase additional “full protection” insurance. During her holidays she had collided with the other vehicle due to another driver’s fault. Despite the fact she had bought car insurance, Spanish car rental company requested from her to cover the repair costs of 1000 EUR.
The Commission has adopted rules that will make electronic payments in shops and online safer. This will also allow consumers to access more convenient, cost-effective and innovative solutions offered by payment providers.
Podczas Europejskiej Konwencji Liderów Biznesu w Helsinkach, unijna komisarz ds. ochrony konsumentów Meglena Kunewa zaprezentowała system online służący producentom i dystrybutorom do powiadamiania o niebezpiecznych produktach na rynku unijnym. Dzięki nowej aplikacji, przedsiębiorcy będą mogli w prostszy i szybszy sposób informować wszystkie państwa Unii jednocześnie o niebezpiecznych produktach.
W ubiegłym tygodniu Komisja Europejska opublikowała sprawozdanie podsumowujące akcję zwalczania nieuczciwych praktyk stosowanych przez linie lotnicze sprzedające bilety w Internecie. Zaprezentowane dane wskazują na znaczącą poprawę w zakresie poszanowania przepisów o ochronie konsumenta.
na wykład otwarty z cyklu „Prawa Konsumenta w Unii Europejskiej” One year after – czyli Dyrektywa o nieuczciwych praktykach rynkowych
Komisarz ds. ochrony konsumentów Meglena Kuneva oraz komisarz ds. energii Andris Piebalgs, zainaugurowali posiedzenie pierwszego w historii Obywatelskiego Forum Energetycznego. Celem otwartej w Londynie, platformy, jest implementacja i egzekucja praw konsumenckich na rynku energetycznym UE, oraz poprawa regulacji prawnych dotyczących rynków detalicznych i zaproponowanie sposobów wdrożenia praw konsumenta w życie. Nowopowstałe forum zrzeszyło przedstawicieli organizacji konsumenckich, instytucji przemysłowych, oraz organów regulacyjnych i rządowych.
We wrześniu obecni byliśmy na organizowanych z dużym rozmachem Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw Tour&Travel 2008. Z tej okazji, mając na uwadze dobro, ochronę praw konsumenckich oraz udostępnianie litery zmieniającego się na terenie państw unijnych praw turystycznych, przeprowadziliśmy szeroki zakrojony kolportaż naszych materiałów informacyjnych. Sama impreza targowa została zorganizowana pod honorowym patronatem Ministra Sportu i Turystyki, Mirosława Drzewieckiego oraz Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Hanny Gronkiewicz-Waltz.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.