Biletu nie zwrócisz, czyli sezon festiwalowy CZAS START!
Przed nami miesiące festiwalowego i sportowego szaleństwa. Warto zrobić wszystko, aby należały do udanych. Europejskie Centrum Konsumenckie wskazuje, na co
Przed nami miesiące festiwalowego i sportowego szaleństwa. Warto zrobić wszystko, aby należały do udanych. Europejskie Centrum Konsumenckie wskazuje, na co
Czeski konsument próbował zarezerwować lot na trasie Praga-Hamburg poprzez popularną, polską platformę pośrednicząca w sprzedaży biletów lotniczych. Otrzymał informację, że
Każdy z nas, kto decyduje się na wakacyjny wyjazd staje przed pytaniem, czy kierować swoje kroki do biura podróży, czy
W wyniku problemów z narzędziem informatycznym służącym do obsługi spraw konsumentów (IT-tool), który jest administrowany przez Komisję Europejską, informujemy, że
Uprzejmie informujemy, że w związku z Zarządzeniem Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2018 r. r. Europejskie
Litewska konsumentka zamówiła od polskiego sprzedawcy internetowego fotoksiążkę. Zdaniem klientki jakość jej wykonania była bardzo niska, o czym świadczyły cienkie
Od 17 kwietnia br. wszystkie skargi oraz zapytania konsumenckie w formie elektronicznej prosimy kierować wyłącznie na adres e-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu.
Komisja Europejska przedstawia dziś nowy ład dla konsumentów, którego celem jest zapewnienie, aby wszyscy europejscy konsumenci mogli w pełni korzystać z praw należnych im na mocy unijnego prawodawstwa.
Kupując przez internet od zagranicznego e-sklepu zastanawiamy się, jak dokonywać płatności w sposób szybki, a zarazem bezpieczny. Czy jest to
Celem Rozporządzenia w sprawie zapewnienia możliwości transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści jest zagwarantowanie, że mieszkańcy Europy, którzy
Twój lot się opóźnił? Linia lotnicza zgubiła lub zniszczyła bagaż? Chcesz złożyć reklamację? Często jednak poszukiwanie formularza skarg na stronie