ECK Polska otrzymuje wiele zapytań od konsumentów dotyczących problemów z funkcjonowaniem formularza zwrotu przewoźnika. W ocenie naszego centrum problemy mogą wynikać ze zbyt dużego obciążenia systemu informatycznego linii lotniczej.

ECK Irlandia informuje natomiast, że ze względu na wyjątkową sytuację, przewoźnik szacuje czas rozpatrzenia wniosków o zwrot pieniędzy nawet na 90 dni.

Podkreślamy, że w przypadku odwołanego lotu pasażerowie mają prawo wyboru pomiędzy zwrotem środków a zmianą planów podróży na porównywalnych warunkach.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.