Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Zgłosiła się więc po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce. Po kontakcie sieci ECC-Net z przewoźnikiem i przedstawieniu mu zgromadzonej dokumentacji, linia lotnicza uznała roszczenia konsumentki i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Pieniądze za wszystkie bilety lotnicze (łącznie 450 euro) zostały natychmiast jej zwrócone.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Zgłosiła się więc po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce. Po kontakcie sieci ECC-Net z przewoźnikiem i przedstawieniu mu zgromadzonej dokumentacji, linia lotnicza uznała roszczenia konsumentki i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Pieniądze za wszystkie bilety lotnicze (łącznie 450 euro) zostały natychmiast jej zwrócone.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.