Zgłosiła się więc po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce. Po kontakcie sieci ECC-Net z przewoźnikiem i przedstawieniu mu zgromadzonej dokumentacji, linia lotnicza uznała roszczenia konsumentki i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Pieniądze za wszystkie bilety lotnicze (łącznie 450 euro) zostały natychmiast jej zwrócone.

Zgłosiła się więc po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce. Po kontakcie sieci ECC-Net z przewoźnikiem i przedstawieniu mu zgromadzonej dokumentacji, linia lotnicza uznała roszczenia konsumentki i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Pieniądze za wszystkie bilety lotnicze (łącznie 450 euro) zostały natychmiast jej zwrócone.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.