Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Po kilku miesiącach było już pewne, że zamówiony model samochodu jest niedostępny. Pomimo to, polski sprzedawca uchylał się od zwrotu kwoty zaliczki. Konsument nie mógł też nawiązać z nim kontaktu, a firma pośrednicząca w transakcji utrzymywała, że nie jest w  stanie pomóc. Konsument zwrócił się do ECK Norwegia. Jego sprawa została przekazana do ECK w Polsce. Dzięki darmowej pomocy sieci ECC-Net, sprzedawca w ciągu 3 dni zwrócił pełną kwotę zaliczki na konto bankowe konsumenta.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Po kilku miesiącach było już pewne, że zamówiony model samochodu jest niedostępny. Pomimo to, polski sprzedawca uchylał się od zwrotu kwoty zaliczki. Konsument nie mógł też nawiązać z nim kontaktu, a firma pośrednicząca w transakcji utrzymywała, że nie jest w  stanie pomóc. Konsument zwrócił się do ECK Norwegia. Jego sprawa została przekazana do ECK w Polsce. Dzięki darmowej pomocy sieci ECC-Net, sprzedawca w ciągu 3 dni zwrócił pełną kwotę zaliczki na konto bankowe konsumenta.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.