Przewoźnik nie chciał jednak pokryć strat konsumenta. Żądał przedstawienia paragonów i faktur. Konsument nie mógł ich dostarczyć, sporządził jednak szczegółową listę rzeczy z wyceną ich wartości rynkowej. Następnie Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich przygotowała i przekazała sprawę do  niemieckiej instytucji zajmującej się polubownym rozwiązywaniem sporów (SÖP – Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr). W efekcie postępowania obie strony zgodziły się na kwotę odszkodowania w wysokości 600 euro.

Przewoźnik nie chciał jednak pokryć strat konsumenta. Żądał przedstawienia paragonów i faktur. Konsument nie mógł ich dostarczyć, sporządził jednak szczegółową listę rzeczy z wyceną ich wartości rynkowej. Następnie Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich przygotowała i przekazała sprawę do  niemieckiej instytucji zajmującej się polubownym rozwiązywaniem sporów (SÖP – Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr). W efekcie postępowania obie strony zgodziły się na kwotę odszkodowania w wysokości 600 euro.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.