Były to telefony komórkowe, sprzęt fotograficzny, laptop, tablet, markowe okulary przeciwsłoneczne. Sprawa została zgłoszona dyrekcji hotelu oraz na policję. Dyrektor hotelu zapewnił konsumentkę, iż straty, jakie poniosła zostaną pokryte z ich polisy ubezpieczeniowej. Warunkiem było przekazanie listy ukradzionych rzeczy wraz z wyceną.

Konsumentka po powrocie przesłała wszelkie wymagane dokumenty, ale nie otrzymała żadnej odpowiedzi. W związku z tym, złożyła skargę do ECK Polska. Na skutek podjętej interwencji, hotel skontaktował się ze swoim ubezpieczycielem, a ten wypłacił konsumentce 3 tysiące euro odszkodowania.

Były to telefony komórkowe, sprzęt fotograficzny, laptop, tablet, markowe okulary przeciwsłoneczne. Sprawa została zgłoszona dyrekcji hotelu oraz na policję. Dyrektor hotelu zapewnił konsumentkę, iż straty, jakie poniosła zostaną pokryte z ich polisy ubezpieczeniowej. Warunkiem było przekazanie listy ukradzionych rzeczy wraz z wyceną.

Konsumentka po powrocie przesłała wszelkie wymagane dokumenty, ale nie otrzymała żadnej odpowiedzi. W związku z tym, złożyła skargę do ECK Polska. Na skutek podjętej interwencji, hotel skontaktował się ze swoim ubezpieczycielem, a ten wypłacił konsumentce 3 tysiące euro odszkodowania.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.