Porada konsumencka oferowana przez sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-net) może pomóc Ci uniknąć kłopotów i trudności w czasie robienia zakupów na terenie Unii Europejskiej jak również Norwegii i Islandii.

Jeśli cokolwiek pójdzie źle i nie będziesz mógł sam rozwiązać problemu ze sprzedawcą, Centrum oferuje Ci darmową poradę i pomoc.

Komisja Europejska właśnie uruchomiła pilotażową kampanię online aby dotrzeć do europejskich konsumentów, którzy do tej pory byli nieświadomi i nie wiedzieli o działalności sieci ECC-net.

Główne informacje i fakty o kampanii:

– Została stworzona nowa witryna internetowa sieci ECC-Net, jak dotąd w 10 językach (planowane jest więcej) jako centralny punkt kampanii. Głównym celem było sprawienie, aby strona dała się łatwo odnaleźć w typowych, popularnych wyszukiwarkach, po to aby konsument mógł bez trudu odnaleźć informacje o usługach ECC-net.

– Centralna strona sieci ECC-Net pozwala konsumentom na otrzymanie porad w najbardziej popularnych kwestiach, takich jak: podróż autem, wynajem samochodów, zorganizowane wakacje lub timesharing oraz sprawdzenie w kilku prostych krokach czy ECC-Net może pomóc w rozwiązaniu problemu. Umożliwia również znalezienie najbliższego Centrum oraz adresu strony internetowej w celu uzyskania szczegółowych krajowych informacji.

– W nadchodzących tygodniach rozpoczynających wakacyjny sezon, w ramach kampanii pojawią się reklamy na głównych ogólnoeuropejskich podróżniczych i turystycznych portalach w pilotażowych 12 krajach, aby dotrzeć do konsumentów, którzy rezerwują swoje wakacyjne pobyty w innym europejskim kraju Unii. Hasło brzmi: „Zapakuj trochę konsumenckiej wiedzy – by uniknąć kłopotów i zyskać spokój ducha” a głównym celem jest pomoc turystom z Unii Europejskiej w unikaniu problemów i stresów dzięki podążaniu za praktycznymi konsumenckimi wskazówkami oferowanymi przez Centra.

– Kampania skupi się głównie na reklamie tekstowej w popularnych wyszukiwarkach, która trwać będzie aż do października, aby dotrzeć do konsumentów, którzy napotkali różne problemy w czasie swojego wakacyjnego pobytu (np.: została im naliczona zbyt duża opłata za wakacyjne usługi i nie mogą otrzymać jej zwrotu) a którzy szukają pomocnych informacji online. Konsumenci kupujący towary w innym kraju (zarówno online jak i osobiście), również zostaną objęci programem, gdy będą poszukiwać wsparcia oraz pomocy.

– Strona internetowa kampanii oraz materiały reklamowe zostały opracowane z pomocą Europejskiej Agencji Zdrowia i Konsumentów (EAHC).

Pomysł kampanii jest oparty na rekomendacjach i zaleceniach przeprowadzonych wcześniej badań, których celem było sprawdzenie, który poziom działań promocyjnych Unii Europejskiej posiada największą wartość i okazał się najbardziej opłacalny jako składnik promocyjnej aktywności Europejskich Centrów Konsumenckich na poziome krajowym.

Wyniki kampanii dla konsumentów, włączając w to efektywność kosztów, będą skrupulatnie monitorowane i rozwijane do końca 2011r.

Porada konsumencka oferowana przez sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-net) może pomóc Ci uniknąć kłopotów i trudności w czasie robienia zakupów na terenie Unii Europejskiej jak również Norwegii i Islandii.

Jeśli cokolwiek pójdzie źle i nie będziesz mógł sam rozwiązać problemu ze sprzedawcą, Centrum oferuje Ci darmową poradę i pomoc.

Komisja Europejska właśnie uruchomiła pilotażową kampanię online aby dotrzeć do europejskich konsumentów, którzy do tej pory byli nieświadomi i nie wiedzieli o działalności sieci ECC-net.

Główne informacje i fakty o kampanii:

– Została stworzona nowa witryna internetowa sieci ECC-Net, jak dotąd w 10 językach (planowane jest więcej) jako centralny punkt kampanii. Głównym celem było sprawienie, aby strona dała się łatwo odnaleźć w typowych, popularnych wyszukiwarkach, po to aby konsument mógł bez trudu odnaleźć informacje o usługach ECC-net.

– Centralna strona sieci ECC-Net pozwala konsumentom na otrzymanie porad w najbardziej popularnych kwestiach, takich jak: podróż autem, wynajem samochodów, zorganizowane wakacje lub timesharing oraz sprawdzenie w kilku prostych krokach czy ECC-Net może pomóc w rozwiązaniu problemu. Umożliwia również znalezienie najbliższego Centrum oraz adresu strony internetowej w celu uzyskania szczegółowych krajowych informacji.

– W nadchodzących tygodniach rozpoczynających wakacyjny sezon, w ramach kampanii pojawią się reklamy na głównych ogólnoeuropejskich podróżniczych i turystycznych portalach w pilotażowych 12 krajach, aby dotrzeć do konsumentów, którzy rezerwują swoje wakacyjne pobyty w innym europejskim kraju Unii. Hasło brzmi: „Zapakuj trochę konsumenckiej wiedzy – by uniknąć kłopotów i zyskać spokój ducha” a głównym celem jest pomoc turystom z Unii Europejskiej w unikaniu problemów i stresów dzięki podążaniu za praktycznymi konsumenckimi wskazówkami oferowanymi przez Centra.

– Kampania skupi się głównie na reklamie tekstowej w popularnych wyszukiwarkach, która trwać będzie aż do października, aby dotrzeć do konsumentów, którzy napotkali różne problemy w czasie swojego wakacyjnego pobytu (np.: została im naliczona zbyt duża opłata za wakacyjne usługi i nie mogą otrzymać jej zwrotu) a którzy szukają pomocnych informacji online. Konsumenci kupujący towary w innym kraju (zarówno online jak i osobiście), również zostaną objęci programem, gdy będą poszukiwać wsparcia oraz pomocy.

– Strona internetowa kampanii oraz materiały reklamowe zostały opracowane z pomocą Europejskiej Agencji Zdrowia i Konsumentów (EAHC).

Pomysł kampanii jest oparty na rekomendacjach i zaleceniach przeprowadzonych wcześniej badań, których celem było sprawdzenie, który poziom działań promocyjnych Unii Europejskiej posiada największą wartość i okazał się najbardziej opłacalny jako składnik promocyjnej aktywności Europejskich Centrów Konsumenckich na poziome krajowym.

Wyniki kampanii dla konsumentów, włączając w to efektywność kosztów, będą skrupulatnie monitorowane i rozwijane do końca 2011r.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.