Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Towar był więc wadliwy –  niezgodny z umową. Fakt ten wielokrotnie zgłaszał do sprzedawcy, ale bezskutecznie. Dlatego kolejnym jego krokiem było zwrócenie się o pomoc Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Słowacji. Sprawa następnie trafiła do centrum w Polsce. Wskutek działań ECK Polska, sklep uznał reklamacje konsumenta za uzasadnioną i zwrócił mu pełną kwotę – 396 euro.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Towar był więc wadliwy –  niezgodny z umową. Fakt ten wielokrotnie zgłaszał do sprzedawcy, ale bezskutecznie. Dlatego kolejnym jego krokiem było zwrócenie się o pomoc Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Słowacji. Sprawa następnie trafiła do centrum w Polsce. Wskutek działań ECK Polska, sklep uznał reklamacje konsumenta za uzasadnioną i zwrócił mu pełną kwotę – 396 euro.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.