Od kandydatów oczekujemy:

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w zakresie obsługi indywidualnego klienta/interesanta;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2);
  • znajomość problematyki europejskiej polityki konsumenckiej
  • komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina umiejętność współpracy.

Dodatkowo mile widziane:

  • przygotowanie  prawnicze;
  • udział w szkoleniach, kursach lub pracy w środowisku anglojęzycznym

Zadania na stanowisku konsultanta ECK:

  • obsługa indywidualnych interesantów w języku angielskim i polskim
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET, europejskich  sieci wsparcia obywatelskiego (mp. Solvit, EEN, FIN-NET), instytucji Unii Europejskiej aktywnych w zakresie swobodnego przepływu towarów i usług;
  • współpraca z centrami Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-NET) oraz podmiotami zajmującymi się ochroną konsumentów
  • asysta w działalności informacyjno – edukacyjnej ECK Polska
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET i ochrony konsumentów na potrzeby mediów; opracowywanie treści na stronę internetową ECK Polska
  • udział w przygotowywaniu oraz uczestnictwo w konferencjach i spotkaniach z udziałem ECK Polska
  • monitorowanie i zbieranie informacji na temat krajowej i europejskiej polityki ochrony konsumentów

Co zapewniamy?

Oferujemy zajęcie w oparciu o umowę zlecenia do końca 2014 (z możliwością kontynuacji).

Zapewniamy pracę w dynamicznym zespole przy obsłudze projektu unijnego oraz możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.

Ponadto praca przy realizacji grantu daje możliwość:

  • zdobycia wiedzy w obszarze polityki konsumenckiej Unii Europejskiej
  • zdobycia doświadczenia we współpracy trans-granicznej z partnerami zaangażowanymi w problematykę obrotu konsumenckiego
  • pracy w środowisku międzynarodowym z możliwością poznawania kultur organizacyjnych instytucji Unii Europejskiej oraz  innych krajów europejskich
  • nabycia praktyki w zakresie stosowania europejskiego prawa konsumenckiego

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na nasz e-mail: rekrutacja@konsument.gov.pl

Termin składania aplikacji upływa: 24 stycznia 2014 r.

 

 

Od kandydatów oczekujemy:

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w zakresie obsługi indywidualnego klienta/interesanta;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum poziom B2);
  • znajomość problematyki europejskiej polityki konsumenckiej
  • komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina umiejętność współpracy.

Dodatkowo mile widziane:

  • przygotowanie  prawnicze;
  • udział w szkoleniach, kursach lub pracy w środowisku anglojęzycznym

Zadania na stanowisku konsultanta ECK:

  • obsługa indywidualnych interesantów w języku angielskim i polskim
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET, europejskich  sieci wsparcia obywatelskiego (mp. Solvit, EEN, FIN-NET), instytucji Unii Europejskiej aktywnych w zakresie swobodnego przepływu towarów i usług;
  • współpraca z centrami Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-NET) oraz podmiotami zajmującymi się ochroną konsumentów
  • asysta w działalności informacyjno – edukacyjnej ECK Polska
  • udzielanie informacji nt. dzielności sieci ECC-NET i ochrony konsumentów na potrzeby mediów; opracowywanie treści na stronę internetową ECK Polska
  • udział w przygotowywaniu oraz uczestnictwo w konferencjach i spotkaniach z udziałem ECK Polska
  • monitorowanie i zbieranie informacji na temat krajowej i europejskiej polityki ochrony konsumentów

Co zapewniamy?

Oferujemy zajęcie w oparciu o umowę zlecenia do końca 2014 (z możliwością kontynuacji).

Zapewniamy pracę w dynamicznym zespole przy obsłudze projektu unijnego oraz możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.

Ponadto praca przy realizacji grantu daje możliwość:

  • zdobycia wiedzy w obszarze polityki konsumenckiej Unii Europejskiej
  • zdobycia doświadczenia we współpracy trans-granicznej z partnerami zaangażowanymi w problematykę obrotu konsumenckiego
  • pracy w środowisku międzynarodowym z możliwością poznawania kultur organizacyjnych instytucji Unii Europejskiej oraz  innych krajów europejskich
  • nabycia praktyki w zakresie stosowania europejskiego prawa konsumenckiego

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na nasz e-mail: rekrutacja@konsument.gov.pl

Termin składania aplikacji upływa: 24 stycznia 2014 r.

 

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.