Przed nami wakacje, jest to idealny czas, aby odwiedzić europejskie miasta (tzw. „city break”), samodzielnie organizując wyjazd. Kilka dni urlopu wystarczy, aby zobaczyć najważniejsze atrakcje turystyczne. Co może nas zaskoczyć, to nieprzewidziane utrudnienia ze strony linii lotniczej, hotelu lub firmy wynajmującej auta. ECK Polska podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.


Utrudnienia na lotnisku:

Utrudnienia po wylądowaniu (bagaż):

Utrudnienia w hotelu:

Utrudnienia podczas wynajmu aut:

Szybka pomoc na miejscu!

Pobierz aplikację ECC-Net Travel, przygotowaną przez sieć Europejskich Centrów Konsumenckich i korzystaj z porad prawnych offline będąc za granicą. Dzięki aplikacji w prosty i szybki sposób znajdziesz informacje nt. praw konsumenta w czasie podróży.

ECK pomaga konsumentom

W przypadku problemów z zagranicznym przedsiębiorcą pomocy i porad prawnych konsumentom udziela Europejskie Centrum Konsumenckie.

„Przed wakacjami – co warto wiedzieć?”

Niniejszy artykuł jest częścią akcji informacyjnej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów „Przed wakacjami – co warto wiedzieć?”, w której wzięły udział 53 instytucje.

Materiały innych instytucji – dostępne poniżej:

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.