Po około półrocznej wymianie e-maili  z przewoźnikiem w przedmiotowej sprawie, linia lotnicza zobowiązała się do wypłaty odszkodowania. Niestety, ale była to tylko deklaracja, po której nie nastąpił zwrot pieniędzy. Dopiero po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce (należącego do sieci ECC-Net) przewoźnik zrewidował swojej stanowisko i wypłacił obiecane wcześniej odszkodowanie.

Po około półrocznej wymianie e-maili  z przewoźnikiem w przedmiotowej sprawie, linia lotnicza zobowiązała się do wypłaty odszkodowania. Niestety, ale była to tylko deklaracja, po której nie nastąpił zwrot pieniędzy. Dopiero po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce (należącego do sieci ECC-Net) przewoźnik zrewidował swojej stanowisko i wypłacił obiecane wcześniej odszkodowanie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.