Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Zainteresowani będą mogli bezpośrednio z panią Komisarz porozmawiać na temat najważniejszych dla nich spraw, w tym m.in. praw konsumenta w dobie kryzysu, bezpieczeństwa produktów w UE, możliwej pomocy w przypadku problemów np. z zakupami za granicą, w sieci czy z nieuczciwymi przedsiębiorcami. Rozmowa odbywać się będzie w 12 językach, w tym w języku polskim. Pytania można przesyłać już teraz na adres emailowy: SANCO-WEBCHAT-13-03@ec.europa.eu.

Transmisja i chat na żywo w godz. 15.00 – 16.30 na stronie:
http://ec.europa.eu/consumers/chat_13march_pl.htm

Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w czatcie on-line z Komisarz Kunewą zapraszamy w piątek 13 marca o godz. 15.00 na:

Od 10 lat, co roku 15 marca w Światowym Dniu Konsumenta Unia Europejska obchodzi Europejski Dzień Konsumenta. Głównym celem obchodów jest zwiększenie świadomości na temat praw, jakie przysługują europejskim konsumentom. Ściśle współpracując z władzami państw Wspólnoty, Komisja Europejska zajmuje się udoskonaleniem istniejących ustaw prawnych dążąc, do tego by wszyscy konsumenci europejscy mieli równe prawa ułatwiające im podróże i zakupy w Europie.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Zainteresowani będą mogli bezpośrednio z panią Komisarz porozmawiać na temat najważniejszych dla nich spraw, w tym m.in. praw konsumenta w dobie kryzysu, bezpieczeństwa produktów w UE, możliwej pomocy w przypadku problemów np. z zakupami za granicą, w sieci czy z nieuczciwymi przedsiębiorcami. Rozmowa odbywać się będzie w 12 językach, w tym w języku polskim. Pytania można przesyłać już teraz na adres emailowy: SANCO-WEBCHAT-13-03@ec.europa.eu.

Transmisja i chat na żywo w godz. 15.00 – 16.30 na stronie:
http://ec.europa.eu/consumers/chat_13march_pl.htm

Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w czatcie on-line z Komisarz Kunewą zapraszamy w piątek 13 marca o godz. 15.00 na:

Od 10 lat, co roku 15 marca w Światowym Dniu Konsumenta Unia Europejska obchodzi Europejski Dzień Konsumenta. Głównym celem obchodów jest zwiększenie świadomości na temat praw, jakie przysługują europejskim konsumentom. Ściśle współpracując z władzami państw Wspólnoty, Komisja Europejska zajmuje się udoskonaleniem istniejących ustaw prawnych dążąc, do tego by wszyscy konsumenci europejscy mieli równe prawa ułatwiające im podróże i zakupy w Europie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.