Zdecydował się więc na złożenie skargi do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Holandii, które przekazało ją do centrum w Polsce. Początkowo przedsiębiorca obiecał zwrot środków. Niestety później stwierdził, że pieniądze może oddać jedynie na konto klienta założone na portalu. Konsument nie godził się na takie rozwiązanie. Nie był już zainteresowany zakupami w sklepie nierzetelnego przedsiębiorcy. W toku prowadzonej korespondencji z ECK Polska, przedsiębiorca zgodził się wysłać pieniądze na numer rachunku bankowego konsumenta.

 

Zdecydował się więc na złożenie skargi do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Holandii, które przekazało ją do centrum w Polsce. Początkowo przedsiębiorca obiecał zwrot środków. Niestety później stwierdził, że pieniądze może oddać jedynie na konto klienta założone na portalu. Konsument nie godził się na takie rozwiązanie. Nie był już zainteresowany zakupami w sklepie nierzetelnego przedsiębiorcy. W toku prowadzonej korespondencji z ECK Polska, przedsiębiorca zgodził się wysłać pieniądze na numer rachunku bankowego konsumenta.

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.