Handel elektroniczny jest w stanie przynosić znaczne korzyści kupującym i sprzedającym. Internet oferuje potencjalnie większy wybór produktów a przedsiębiorcom pozwala rozwijać lepszej jakości relacje z klientami. E-commerce odgrywa ogromną rolę w rozwoju transgranicznego wymiaru Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej. Jednak mimo stałego wzrostu obrotów sklepów internetowych, wciąż pozostają problemy, które ograniczają zaufanie konsumentów do tej formy zakupów.

Więcej

 

Handel elektroniczny jest w stanie przynosić znaczne korzyści kupującym i sprzedającym. Internet oferuje potencjalnie większy wybór produktów a przedsiębiorcom pozwala rozwijać lepszej jakości relacje z klientami. E-commerce odgrywa ogromną rolę w rozwoju transgranicznego wymiaru Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej. Jednak mimo stałego wzrostu obrotów sklepów internetowych, wciąż pozostają problemy, które ograniczają zaufanie konsumentów do tej formy zakupów.

Więcej

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.