Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Konsumentka złożyła reklamację. Sprzedawca zaproponował obniżenie ceny obuwia o 70 złotych, co jego zdaniem mogło pokryć koszty naprawy. Problem polegał na tym, że wadliwość obuwia w żaden sposób nie mogła być zostać usunięta w drodze naprawy. Konsumentka złożyła skargę do ECK Polska, którą przekazano do ECK Niemcy, a stamtąd trafiła ona do niemieckiego organu ADR. W toku przeprowadzonego postępowania uznano zasadność roszczeń konsumentki, w konsekwencji czego sprzedawca zgodził się zwrócić jej pełną kwotę za buty.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Konsumentka złożyła reklamację. Sprzedawca zaproponował obniżenie ceny obuwia o 70 złotych, co jego zdaniem mogło pokryć koszty naprawy. Problem polegał na tym, że wadliwość obuwia w żaden sposób nie mogła być zostać usunięta w drodze naprawy. Konsumentka złożyła skargę do ECK Polska, którą przekazano do ECK Niemcy, a stamtąd trafiła ona do niemieckiego organu ADR. W toku przeprowadzonego postępowania uznano zasadność roszczeń konsumentki, w konsekwencji czego sprzedawca zgodził się zwrócić jej pełną kwotę za buty.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.