Do Europejskiego Centrum Konsumenckiego wpływają skargi na portale społecznościowe, które z różnych powodów blokują użytkownikom dostępy do kont. Możliwość udzielenia przez ECK pomocy jest zależna od powodu, który przyczynił się do utraty dostępu.

W jakiej sytuacji właściwe jest Europejskie Centrum Konsumenckie?

Według informacji przekazanej przez irlandzkie ECK, do którego może zostać wysłane zgłoszenie, możliwość udzielenia pomocy przez ECC-Net istnieje w przypadku utraty dostępu na skutek np. przejęcia konta przez osobę trzecią (atak hakerski, itp.).

Wówczas prosimy o złożenie skargi na adres mailowy: ECCNET-PL@ec.europa.eu

W jakiej sytuacji właściwa jest inna instytucja?

Jeżeli do utraty dostępu doszło na skutek rzekomego lub faktycznego złamania standardów społeczności, wniosek należy kierować do instytucji, która została wyznaczona do rozpatrywania tego rodzaju zgłoszeń na podstawie Digital Services Act: https://www.appealscentre.eu/

Skarga do ECK na zablokowane konto

Składając skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego, ECK Irlandia wymaga przedłożenia następujących informacji / dokumentacji:

Powyższe informacje i dokumentację należy dołączyć do zgłoszenia.

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.