Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Niestety odkrył na nich wady, więc odmówił przyjęcia towaru. Konsument poprosił o wymianę sofy na nową, wolną od wad. Sprzedawca nie dysponował już takim towarem, wobec tego zaproponował zniżkę w wysokości 5%. Konsument stwierdził, że w tej sytuacji chce rozwiązania umowy. Przedsiębiorca się nie zgodził i nie reagował na kolejne telefony oraz maile. Konsument zwrócił się po pomoc do ECC-Net. Po interwencji ECK Polska, sprzedawca przystał na rozwiązanie umowy, odebrał od konsumenta wadliwą kanapę i zwrócił mu wszystkie pieniądze.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Niestety odkrył na nich wady, więc odmówił przyjęcia towaru. Konsument poprosił o wymianę sofy na nową, wolną od wad. Sprzedawca nie dysponował już takim towarem, wobec tego zaproponował zniżkę w wysokości 5%. Konsument stwierdził, że w tej sytuacji chce rozwiązania umowy. Przedsiębiorca się nie zgodził i nie reagował na kolejne telefony oraz maile. Konsument zwrócił się po pomoc do ECC-Net. Po interwencji ECK Polska, sprzedawca przystał na rozwiązanie umowy, odebrał od konsumenta wadliwą kanapę i zwrócił mu wszystkie pieniądze.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.