Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Wakacje konsumentki zostały więc skrócone. Po powrocie zażądała ona wypłaty odszkodowania w wysokości 1200 euro z tytułu odwołania lotu. Przewoźnik odmówił, wskazując iż żądanie jest niezasadne, gdyż konsumentka pomimo odwołanego lotu przybyła do kraju nawet przed czasem. Po interwencji ECK Polska i ECK Francja przewoźnik zmienił swoje stanowisko w sprawie, a pasażerka otrzymała odszkodowanie w pełnej kwocie.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Wakacje konsumentki zostały więc skrócone. Po powrocie zażądała ona wypłaty odszkodowania w wysokości 1200 euro z tytułu odwołania lotu. Przewoźnik odmówił, wskazując iż żądanie jest niezasadne, gdyż konsumentka pomimo odwołanego lotu przybyła do kraju nawet przed czasem. Po interwencji ECK Polska i ECK Francja przewoźnik zmienił swoje stanowisko w sprawie, a pasażerka otrzymała odszkodowanie w pełnej kwocie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.