Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Po około półrocznej wymianie e-maili  z przewoźnikiem w przedmiotowej sprawie, linia lotnicza zobowiązała się do wypłaty odszkodowania. Niestety, ale była to tylko deklaracja, po której nie nastąpił zwrot pieniędzy. Dopiero po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce (należącego do sieci ECC-Net) przewoźnik zrewidował swojej stanowisko i wypłacił obiecane wcześniej odszkodowanie.

Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Po około półrocznej wymianie e-maili  z przewoźnikiem w przedmiotowej sprawie, linia lotnicza zobowiązała się do wypłaty odszkodowania. Niestety, ale była to tylko deklaracja, po której nie nastąpił zwrot pieniędzy. Dopiero po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce (należącego do sieci ECC-Net) przewoźnik zrewidował swojej stanowisko i wypłacił obiecane wcześniej odszkodowanie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.