Konsumentka złożyła reklamację. Sprzedawca zaproponował obniżenie ceny obuwia o 70 złotych, co jego zdaniem mogło pokryć koszty naprawy. Problem polegał na tym, że wadliwość obuwia w żaden sposób nie mogła być zostać usunięta w drodze naprawy. Konsumentka złożyła skargę do ECK Polska, którą przekazano do ECK Niemcy, a stamtąd trafiła ona do niemieckiego organu ADR. W toku przeprowadzonego postępowania uznano zasadność roszczeń konsumentki, w konsekwencji czego sprzedawca zgodził się zwrócić jej pełną kwotę za buty.

Konsumentka złożyła reklamację. Sprzedawca zaproponował obniżenie ceny obuwia o 70 złotych, co jego zdaniem mogło pokryć koszty naprawy. Problem polegał na tym, że wadliwość obuwia w żaden sposób nie mogła być zostać usunięta w drodze naprawy. Konsumentka złożyła skargę do ECK Polska, którą przekazano do ECK Niemcy, a stamtąd trafiła ona do niemieckiego organu ADR. W toku przeprowadzonego postępowania uznano zasadność roszczeń konsumentki, w konsekwencji czego sprzedawca zgodził się zwrócić jej pełną kwotę za buty.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.