Zagadnienia poruszane podczas wykładu:
- Zawieranie umowy z przewoźnikiem a możliwość odstąpienia od niej.
Przykłady zapisów w regulaminach tanich przewoźników. - Jak powinna być podawana cena za bilet lotniczy?
- Roszczenia pasażera z tytułu opóźnionego bądź odwołanego lotu,
a zadania sieci NEB-Net. - Jak tanie linie lotnicze realizują tzw. „obowiązek opieki”?
- Co zrobić jeżeli mój bagaż został zniszczony, opóźniony bądź zagubiony?
Spotkanie poprowadzi Magdalena Krużyńska – ekspert Europejskiego Centrum Konsumenckiego
Wykład odbędzie się w Europe Direct Warszawa – Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego).
Wstęp wolny. Istnieje możliwość otrzymania certyfikatu uczestnictwa.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie@um.warszawa.pl