Konsument zwrócił się o pomoc do ECK Polska. Na skutek podjętych działań sprzedawca ponownie skontaktował się z konsumentem. Początkowo konsument otrzymał propozycję obniżenia ceny o 75 złotych, na którą nie przystał. Po godzinie otrzymał kolejną wiadomość ze strony sprzedawcy. Tym razem przedsiębiorca przystał na zwrot pełnej kwoty. Spór został rozwiązany w sposób polubowny w przeciągu tygodnia.

Konsument zwrócił się o pomoc do ECK Polska. Na skutek podjętych działań sprzedawca ponownie skontaktował się z konsumentem. Początkowo konsument otrzymał propozycję obniżenia ceny o 75 złotych, na którą nie przystał. Po godzinie otrzymał kolejną wiadomość ze strony sprzedawcy. Tym razem przedsiębiorca przystał na zwrot pełnej kwoty. Spór został rozwiązany w sposób polubowny w przeciągu tygodnia.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.