Jak zareklamować zakwaterowanie niezgodne z umową?
Wzory reklamacji
W dniu <wprowadź datę> dokonałem rezerwacji pokoju w hotelu <nazwa hotelu> poprzez stronę <wprowadź nazwę portalu pośredniczącego lub stronę internetową hotelu>. Niestety po dotarciu na miejsce okazało się, że musiałem/am zamieszkać w innym pokoju niż ten, który opłaciłem/am.
Żądanie i termin rozpatrzenia
Domagam się <określ swoje żądania, np. zwrotu pieniędzy w wysokości…>. Proszę o ustosunkowanie się do tego reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.
Z poważaniem
<imię i nazwisko>
Załączniki:
- Treść oferty/ potwierdzenie zakupu
- potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
- zdjęcia pokoju lub inne potwierdzenie niezgodności z ofertą
W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym korzystałeś z usług hotelu>, wynajmowałem pokój w hotelu <nazwa hotelu> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.
Opis sytuacji i uzasadnienie
Świadczone przez Państwa usługi nie spełniły moich oczekiwań, ponieważ <opisz, dlaczego nie jesteś zadowolony z usług hotelu, np.: w pokoju nie działała klimatyzacja lub spa było zamknięte>. Moje oczekiwania były oparte na przedstawionej przez Państwa ofercie. Zgodnie z nią <wyjaśnij, co było w niej zawarte>.
Żądanie i termin rozpatrzenia
Domagam się <określ swoje żądania, np. zwrotu części wpłaconej kwoty w wysokości, vouchera na kolejny pobyt>. Proszę o ustosunkowanie się do tego reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.
Z poważaniem
<imię i nazwisko>
Załączniki:
- treść oferty lub umowy
- potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
- zdjęcia pokoju lub potwierdzenie zastanego stanu faktycznego niezgodnego
z oferta/umową