Jak zareklamować zakwaterowanie niezgodne z umową?

Wzory reklamacji 

W dniu <wprowadź datę> dokonałem rezerwacji pokoju w hotelu <nazwa hotelu> poprzez stronę <wprowadź nazwę portalu pośredniczącego lub stronę internetową hotelu>. Niestety po dotarciu na miejsce okazało się, że musiałem/am zamieszkać w innym pokoju niż ten, który opłaciłem/am.

Żądanie i termin rozpatrzenia

Domagam się <określ swoje żądania, np. zwrotu pieniędzy w wysokości…>. Proszę o ustosunkowanie się do tego reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.

Z poważaniem
<imię i nazwisko>

Załączniki: 

  • Treść oferty/ potwierdzenie zakupu
  • potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
  • zdjęcia pokoju lub inne potwierdzenie niezgodności z ofertą

W okresie pomiędzy <wprowadź dzień lub okres, w którym korzystałeś z usług hotelu>, wynajmowałem pokój w hotelu <nazwa hotelu> w <nazwa miasta i kraju> pod numerem rezerwacji <numer rezerwacji>.

Opis sytuacji i uzasadnienie

Świadczone przez Państwa usługi nie spełniły moich oczekiwań, ponieważ <opisz, dlaczego nie jesteś zadowolony z usług hotelu, np.: w pokoju nie działała klimatyzacja lub spa było zamknięte>. Moje oczekiwania były oparte na przedstawionej przez Państwa ofercie. Zgodnie z nią <wyjaśnij, co było w niej zawarte>.

Żądanie i termin rozpatrzenia

Domagam się <określ swoje żądania, np. zwrotu części wpłaconej kwoty w wysokości, vouchera na kolejny pobyt>. Proszę o ustosunkowanie się do tego reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania.

Z poważaniem
<imię i nazwisko>

Załączniki: 

  • treść oferty lub umowy
  • potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej
  • zdjęcia pokoju lub potwierdzenie zastanego stanu faktycznego niezgodnego
    z oferta/umową
Skip to content