Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

Do tej pory Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) odnotowała  5100 zapytań od konsumentów związanych z epidemią koronawiurusa.

60 % skarg, które trafiło do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce dotyczy umów zawartych z włoskim przedsiębiorcą bądź usług realizowanych  we Włoszech (najczęściej wyjazdy na narty).

ECK Włochy przekazały informacje dotyczące wprowadzenia w tym kraju specjalnego prawa:

 

Skarg, które wpłynęły do ECC-Net dotyczyły:

Charakter reklamacji:

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.