Artykuł archiwalny – może dotyczyć nieaktualnej sytuacji prawnej

ECK Polska otrzymuje wiele zapytań od konsumentów dotyczących problemów z funkcjonowaniem formularza zwrotu przewoźnika. W ocenie naszego centrum problemy mogą wynikać ze zbyt dużego obciążenia systemu informatycznego linii lotniczej.

ECK Irlandia informuje natomiast, że ze względu na wyjątkową sytuację, przewoźnik szacuje czas rozpatrzenia wniosków o zwrot pieniędzy nawet na 90 dni.

Podkreślamy, że w przypadku odwołanego lotu pasażerowie mają prawo wyboru pomiędzy zwrotem środków a zmianą planów podróży na porównywalnych warunkach.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.