Partnerska umowa ramowa Nr 785592 — ECC PL FPA 2018-2021
Umowa szczegółowa Nr 796316 — ECC-Net PL SGA 2018
Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska) należy do ECC-Net, sieci centrów, które informują konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej, bezpłatnie udzielają porad i pomocy w polubownym rozwiązywaniu sporów transgranicznych. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK Polska swoje skargi na przedsiębiorców związane z zakupami w innych krajach UE, Norwegii i Islandii oraz podróżami po Europie.
Aktualnie poszukujemy doradcy ds. konsumenckich do zespołu realizującego w 2018 r. grant współfinansowany przez UOKiK i Komisję Europejską.
Kryteria obowiązkowe:
- Ukończenie studiów prawniczych (ewentualnie dyspozycyjny student V roku prawa)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
(co najmniej na poziomie B2) - Umiejętność pracy zespołowej
- Komunikatywność, rzetelność, samodyscyplina
- Pełna dyspozycyjność (praca na pełen etat)
Kryteria dodatkowe:
- Dobra znajomość przepisów konsumenckich w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz zarysu polityki konsumenckiej
- Mile widziana znajomość innego języka obcego (np. francuski, niemiecki, włoski)
Zakres obowiązków:
- Rozpatrywanie skarg konsumenckich i przygotowywanie odpowiedzi oraz stosownych pism
- Udzielanie informacji konsumentom w zakresie ich praw
- Monitorowanie oraz gromadzenie danych na temat krajowych i unijnych strategii, programów oraz aktów prawnych z zakresu ochrony konsumentów
- Współpraca z centrami sieci ECC-Net oraz podmiotami zajmującymi się ochroną konsumentów
Co zapewniamy?
Zapewniamy pracę w dynamicznym zespole obsługującym projekt Unii Europejskiej oraz zdobycie doświadczenia w międzynarodowej sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net).
Zatrudnienie – umowa o pracę na czas określony (do końca 2018 r.) z możliwością przedłużenia.
Ponadto praca w ECK Polska daje możliwość:
- Zdobycia wiedzy w obszarze polityki konsumenckiej Unii Europejskiej.
- Zdobycia doświadczenia we współpracy transgranicznej z partnerami zaangażowanymi w problematykę obrotu konsumenckiego
- Pracy w środowisku międzynarodowym z możliwością poznawania kultur organizacyjnych instytucji Unii Europejskiej oraz innych krajów europejskich
- Zapoznanie się ze środowiskiem pracy w instytucji administracji publicznej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres do 30 czerwca 2018 r. na adres e-mail: sekretariat@konsument.gov.pl
Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce przyjmie na staż praktykantów – studentów z kierunków zorientowanych na zagadnienia prawa w obszarze UE oraz zainteresowanych pomocą osobom indywidualnym w sprawach transgranicznych. Istnieje możliwość elastycznego ustalenia czasu pracy.
Wymagania ogólne:
- zainteresowanie przedmiotem (mile widziane doświadczenie w sprawach konsumenckich)
- swoboda posługiwania się językiem angielskim
- kreatywność i zaangażowanie
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- znajomość problematyki konsumenckiej oraz Unii Europejskiej
- gotowość minimum 2 miesięcznej dyspozycyjności dla ECK
Co oferujemy?
Unikalną możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i doświadczenia:
- z obszaru ochrony konsumenta w krajach Unii Europejskiej
- w zespole osób rozwiązujących trudne problemy przy pomocy łatwych metod
- poznanie wielowymiarowej problematyki konsumenckiej na poziomie transgranicznym – Jednolitego Rynku UE
- udział w pracach nad realizacją grantu europejskiego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na nasz e-mail: sekretariat@konsument.gov.pl. W temacie prosimy wpisać „Praktyki w ECK”
Członek europejskiej Sieci ECC-NET – Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska) działające od 2005 roku przy Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), zamierza zlecić obsługę informatyczną w ramach umowy ramowej nr 785592 – ECC PL FPA 2018-2021 zawartej pomiędzy Agencją Wykonawczą ds. Zdrowia, Konsumentów i Żywności przy Komisji Europejskiej a UOKiK i wniosku na umowę szczegółową Nr 796316 — ECC-NET PL SGA 2018, który jest obecnie finalizowany na rok 2018.
Wymogi:
- świadczenie hostingu usług IT oraz serwisu email
- praktyka szkoleniowa w zakresie coaching’u dotyczącego obsługi informatycznej personelu
- dostępność i łatwa komunikacja
- obsługa z uwzględnieniem biegłej, komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- udokumentowane prowadzenie obsługi informatycznej instytucji działających w ramach administracji publicznej publicznych przez minimum 2 lata
- minimum 2-letnie doświadczenie przy realizacji projektów międzynarodowych (zwłaszcza organizowanych w ramach UE), opartych na umowie o dotacje publiczne
- praktyka w zakresie administrowania i budowy stron internetowych
Zakres obowiązków:
Stały serwis IT w zakresie następujących świadczeń:
- zapewnienie rozwoju i utrzymanie strony internetowej ECK Polska
- zapewnienie obsługi informatycznej dla ECK Polska, zwłaszcza w zakresie:
- hostingu strony konsument.gov.pl,
- obsługi oprogramowania poczty elektronicznej
- zapewnienie treningu personelu w zakresie obsługi informatycznej ECK Polska
- wsparcie w zakresie obsługi instrumentów informatycznych Sieci ECC-NET
- uczestnictwo w pracach zespołu ECK Polska z uwzględnieniem prac Sieci ECC-NET
Prosimy przesyłać informacje oznaczone nagłówkiem „Serwis IT ECK 2018” wraz z orientacyjnym kosztorysem serwisu, zakresem świadczonych przez Państwa usług oraz ewentualną dokumentacją na adres poczty elektronicznej: sekretariat@konsument.gov.pl.
Termin zgłoszeń: do 8 stycznia 2018, g. 15.00